Jobb eredményeket érhet el kiváló e -mail marketing tippekkel
Nagyszerű módja annak, hogy több rajongót szerezzen webhelye vagy webhelyei számára, ha e -mailen keresztül értékesít. E -maileket küldhet az embereknek a webhelyén található frissítésekről, vagy általában egy általános üdvözlésről. Rengeteg dolog van a marketing e -mailben, ezért olvassa el ezt a cikket, hogy megtudja, mit tanulhat a témáról.
Mindig kérjen engedélyt! A kéretlen e -maileket nem szívesen fogadjuk, és bizonyos esetekben az internetszolgáltató letiltható. Amikor kapcsolatba lép valakivel, mindig mellékeljen hírlevelet vagy ajánlatot - így az ügyfélnek lehetősége van arra, hogy beleegyezzen az üzenetek fogadásába. Az utolsó dolog, amit szeretne, az, hogy levélszemét -küldőnek titulálják.
Annak érdekében, hogy e -mailjei ne töröljék ki az emberek, mindig kérjen engedélyt, mielőtt elküldi őket. Vegyen fel egy előfizetési gombot webhelyére, és ösztönözze a törzsvásárlókat, hogy a barátaik is jelentkezzenek. Ha további ösztönzést szeretne adni az embereknek az előfizetésre, akkor csak előfizetői ajánlatokat vehet fel.
Ha e -mailt küld a potenciális ügyfeleknek, fontolja meg néhány videoklip folytatását. Megpróbálhat egy sort beilleszteni az üzenetbe, amely azt mondja, hogy most rendeljenek. Az üzenet befejezése tájékoztathatja ezeket az embereket arról, hogy a megadott linkre kattintva azonnal ügyfelekké válhatnak.
Hagyja, hogy az olvasók megválasszák a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg felfalják a szoftveres szűrők, és soha nem látják az emberi szemek. Küldjön ki alapvető szöveget vagy gazdag szöveges formátumot, beleértve a webhelyére mutató linket, és a HTML verzió lehetőségét azok számára, akik ezt szeretnék.
Ne vegye be a hírlevelek használatát az e -mail marketing kampányába. Ehelyett a feliratkozási listáján szereplő személyeknek releváns e-maileket küldhet bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat kapnak, amelyek érdeklik őket, és hogy nem kell átszűrniük egy teljes hírlevelet, hogy megkapják.
Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonnal nézik az internetet ahelyett, hogy számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, ezt úgy kell megtenni, hogy a kiküldött e -mailek szélessége könnyen látható legyen mobiltelefonon. Arra is ügyeljen, hogy ugyanezt tegye a céloldalával.
Tesztelje az e -mail marketing küldését a hét különböző napjain és a nap különböző időpontjaiban. Észre fogja venni, hogy a különböző időpontok és dátumok növelik vagy csökkentik az e -mailek nyitott arányát. Jegyezze fel a hét legjobb időpontjának/napjának keverékeit, és tervezze meg a legfontosabb e -mail marketingkampányokat, amelyeket ezekben az időszakokban kell közzétenni.
A szín fontos, még akkor is, ha az e -mailről van szó! E -mailjeinek egységes színsémával kell rendelkezniük, amely professzionális és könnyen olvasható. Ez különösen akkor fontos, ha elkezd fejlettebb, HTML -ben gazdag üzeneteket tervezni. Ha nem biztos abban, hogy saját maga választhat -e, egy kis internetes kutatást a kiváló színsémák felé mutathat.
Fontolja meg egy olyan pletyka követését, amely szerint az értékesítés hamarosan véget ér. Illesszen be egy nyilatkozatot, amely arra szólítja fel ügyfeleit, hogy azonnal fizessenek elő, hogy ki tudják használni ezt az értékesítést. Az e -mail lezárása azt mondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, és cselekedjenek most.
Most, hogy sokat olvasott az e -mail marketingről, sokkal magabiztosabban kell éreznie magát abban, hogy a téma hogyan segíthet sikeresnek lenni. Szeretne egy ilyen témába belemenni, ha pozitívan gondolkodik, mert amikor ezt megteszi és alkalmazza mindazt, amit megtanult, a siker könnyedén jön.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.