E -mail marketing tippek, trükkök és technikák a sikerhez
Sok embernek fogalma sincs arról, hogyan lehet sikeresen növelni online üzletét e-mail marketinggel. Ha ismeri azokat a tippeket, amelyeket a profi használ, akkor nincs ok arra, hogy miért ne tarthatná ügyfeleit érdeklődővé a vállalkozás iránt egyszerű e -mail marketingtevékenységek révén. Ez a cikk hasznos tanácsokat tartalmaz, amelyek bemutatják, hogyan lehet sikeres e -mail marketing kampányt létrehozni.
Annak érdekében, hogy e-mailjei ne kapcsolják ki az embereket, mindig kérjen engedélyt, mielőtt elküldi őket. Helyezzen el egy feliratkozás gombot a webhelyén, és ösztönözze rendszeres vásárlóit, hogy barátaikat is regisztrálják. Ha további ösztönzést szeretne adni az embereknek a feliratkozásra, csak előfizetőknek szóló ajánlatokat kínálhat.
Tartsa marketingpéldányát személyes, barátságos szinten. Sok más marketing módszerhez hasonlóan több ügyfelet fog találni, akik hajlandóak több üzletet kötni Önnel, ha Ön szimpatikusabb. Például, ha tudja, miért iratkoztak fel, hogy e-maileket kapjanak Öntől, írja be ezt az okot az e-mailben.
Kerülje a címzettek postaládájának bombázását a "Vásároljon most!" felirattal. Ez egy nagyon ismétlődő módja a dolgoknak, és előfordulhat, hogy spam küldőnek számítanak, és sok ügyfelet veszítenek. Bízzon benne, mindegyikük tudja, hogy terméket vagy szolgáltatást próbál eladni; nagyobb sikereket érhet el azonban, ha először kapcsolatot épít ki velük, majd szakmailag népszerűsíti önmagát és az általa kínált termékeket. Hálásak lesznek ezért, és akár vásárolhatnak is öntől valamit.
Legyen kreatív az e-mail terveivel, hogy megtudja, mi működik a legjobban. Küldjön néhány e -mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegükben különböznek egymástól. Játszon a kép elhelyezésével, beleértve a gombokat és logókat. Az e-mailek elküldése után derítse ki, hogy melyiknek volt a legjobb átkattintási aránya. Egyelőre maradjon ezeknél, de időnként változtassa meg, hátha talál olyan módszert, amely még jobban működik. A több kattintási arány több értékesítést jelent.
Fontolja meg a szöveges e-mailek használatát a grafikusan intenzív HTML e-mailek helyett a kampányában. Lehet, hogy azt gondolja, hogy a grafika jobban leköti az olvasót, de általában nem ez a helyzet. Manapság sokan arra képezték ki magukat, hogy töröljék a sok képet tartalmazó e-maileket, feltételezve, hogy azok spamek. Ezenkívül ezek a képek gyakran spam szűrőket váltanak ki, ami azt jelenti, hogy üzenetét soha nem kapja meg az e-mail listán szereplő személyek!
Bizonyos időközönként fel kell vennie a kapcsolatot előfizetőivel, és meg kell erősítenie velük, hogy továbbra is érdeklődnek az Öntől érkező e-mailek iránt. A legtöbb vállalat ezt kilenchavonta megteszi, hogy biztosak lehessenek abban, hogy nem tekintik bosszúságnak. Ez azt is garantálja, hogy az e-mail listán szereplők valóban érdeklődnek, és nem csak helyet foglalnak.
Tekintse meg, hogyan futtatják a spam küldők üzeneteiket, és tanulja meg, mit soha ne tegyen. Regisztráljon egy ingyenes e-mail fiókot, tegye közzé új címét az interneten, és figyelje a spam megjelenését. Vessen egy pillantást ezekre az e-mailekre, és ismerje meg, hogy nem szeretné, hogy a sajátja hogyan nézzen ki. Ha hasonlóságokat észlel, módosítsa e-mail marketing kampányát. Hírnevének javítása érdekében kiemelje magát a spamek közül.
Amint a fenti cikkből kiderül, ügyfeleit az e-mailes marketing segítségével meglehetősen egyszerű tájékoztatni. Ha követi azokat a bevált módszereket, amelyeket a professzionális marketing szakemberek alkalmaznak, ügyfelei mindig örömmel fogadják Öntől az e-mail üzeneteket. Ha legközelebb e-mailes marketingkampányt tervez, alkalmazza ennek a cikknek a tanácsait.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.