Érjen el jobb eredményeket a kiváló e-mail marketing tippekkel
Ha bővített hálózatot szeretne, de nem tudja, hogyan érje el, olvassa el ezt a cikket. Sokan nem tudják, hogyan kell új személyeket felvenni az előfizetési listára.
Küldjön el jelentkezésének egy linket, amelyre rá kell kattintania, hogy megerősítse feliratkozását az e-mail listára. Így biztosíthatja, hogy ez olyasvalami, amit tenni akarnak, és megóvja Önt attól, hogy panaszokat kapjon a kéretlen levelekkel kapcsolatban. Tájékoztassa feliratkozásait a bemutatójában, hogy egy linkre kell kattintania.
Próbálja meg bevonni az ügyfelet az e-mail tárgysorával. Az e-mailnek abban a pillanatban fel kell hívnia az olvasó figyelmét, amikor a beérkezett üzenetek mappájába kerül, különben a kukába kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysora, pontosan ez fog történni. Tehát próbálja meg némi kreativitással fűszerezni a tárgysort.
Ha a legtöbbet szeretné kihozni az elküldött e-mailekből, próbáljon meg minden üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak tudniuk kell, hogy mit akarnak mondani az üzenet elolvasását követő néhány másodpercben. Adjon nekik cselekvésre való felhívást, amely egyértelmű, és amelyre könnyen reagálni tudnak.
Marketinganyagaiban használjon olyan szavakat, amelyek megfelelnek az iparágnak, amelyre összpontosít. Például, ha új technológiai cikkekhez ír marketinganyagokat, használjon olyan szavakat, mint az „új”, „fejlett” vagy „korszerű”, amelyeket az adott iparágban gyakran használnak. A megfelelő szavak használatával növelheti termékei vonzerejét az ügyfelek számára.
Próbálja meg a lehető legegyszerűbbé tenni az ügyfelek számára, hogy leiratkozhassanak e-mailjeiről. Ha nem teszik egyszerűvé, akkor úgy érzik, hogy túlságosan rámenős és előfordulhat, hogy elzárják őket termékétől vagy vállalkozásától. Adja meg nekik a lehetőséget, hogy leiratkozhassanak egyes e-mailjeiről vagy mindegyikről.
Legyen elsődleges prioritása az e-mailekre adott azonnali válaszadás. Ha egy potenciális ügyfél e-mailben keresi meg Önt, mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy egy napon belül válaszoljon neki. A hosszabb várakozás költségébe kerülhet az ügyfélnek, és megemlíthetik másoknak a válasz hiányát.
Előfordulhat, hogy meg kell próbálnia követni ügyfeleit az áremelésről szóló figyelmeztetéssel. Az e-mail tartalmazhat egy linket, amely azt mondja, hogy azonnal cselekedjen, hogy elkerülje ezt a növekedést. Az üzenet vége rábírhatja őket, hogy kattintsanak a hivatkozásra, hogy megértsék az összes részletet.
A mai mobil világban szinte semmi sem árt jobban az e-mail marketing kampányának, mint ha nem teszi elérhetővé üzenetét és hivatkozásait a mobilfelhasználók számára. Képzelje el, hogy sokan megkapják az Ön e-mailjét, amikor megnézik telefonjukat, de nem férnek hozzá az Ön webhelyéhez. Ez erősen negatív hatással lenne a kampányára.
Legyen kitartó. Tanulmányok azt mutatják, hogy legalább 7-8 megjelenítésnek kell eltelnie ahhoz, hogy hirdetései hatást gyakoroljanak egy potenciális vásárlóra, és még ennél is többre lehet szükség. Néhány hetente legalább egyszer kapcsolatba kell lépnie az ügyfelekkel, és feltételeznie kell, hogy nem veszik meg a terméket, és nem is kattintanak a linkekre az üzenetek többszöri ismétléséhez.
Az ügyfeleknek küldött utólagos e-mailekhez csatoljon egy ellenőrzési feljegyzést. Illesszen be egy linket az üzenetébe, amely felszólítja őket, hogy azonnal töltsék le. A befejező utóirat meggyőzheti ezeket az ügyfeleket arról, hogy itt az ideje, hogy megtapasztalják a sikert, és ezt megtehetik a megadott link követésével.
Az előző cikkben található információk segítenek megérteni, hogyan lehet sikeres az e-mail marketingben. Fontolja meg, hogy ezek közül a javaslatok közül melyik segít Önnek a technikák létrehozásában vagy fejlesztésében.
uv400 polarizált napszemüveg,horgász webáruház ingyenes házhozszállítás,spomb,horgász csúzli,method kosár
1. uv400 polarizált napszemüveg
2. horgász webáruház ingyenes házhozszállítás
3. spomb
5. method kosár
uv400 polarizált napszemüveg,horgász webáruház ingyenes házhozszállítás,spomb,horgász csúzli,method kosár
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.