Kezelnie kell hírnevét? Használja ezeket a tippeket!
Tény, hogy az Ön online vállalkozását nagymértékben befolyásolja, hogy mások hogyan érzékelik azt. Sajnos, amit az emberek az interneten mondanak, az nem mindig igaz. Azonban lépéseket tehet online jó hírnevének védelme érdekében, hogy vállalkozása továbbra is virágozhasson. Olvasson tovább, hogy többet megtudjon.
Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek az üzleti jelenlét kialakításában online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen közzé kell tennie az állapotokat. Amikor információkat tesz közzé egy közösségi média webhelyen, használjon kulcsszavakat, és adja meg olvasóinak azokat a információkat, amelyekre valóban szükségük van.
Ne feledje, hogy online és személyes hírneve egyaránt számít. Sokan vannak, akik személyesen nagyszerűek, de nem túl jók az interneten keresztüli ügyfelekkel. Mindkét esetben kedvesnek kell lennie, mert fogalma sincs, hogy ez az ügyfél olyan negatív információkat terjeszt-e, amelyek elpusztíthatják Önt.
Ne engedje meg magának, hogy haragudjon valakire, akinek nyilvánosan problémái vannak önnel. A legjobb módja ennek az, ha valamilyen megoldást kínálunk nekik. Ez megmutatja mindenkinek, aki keres, hogy hajlandó mindent megtenni azért, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.
Legyen professzionális, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes zsargon és szleng használatát, például LOL, YW vagy TY. Legyen mindig profi. Válaszoljon a megjegyzésekre ugyanúgy, mint az ügyfelei számára egy személyes találkozón. Használjon megfelelő nyelvet, és olvasson le minden választ, mielőtt közzéteszi őket.
Soha ne tegyen közzé hamis véleményeket és megjegyzéseket, amelyek pozitív megvilágításba helyeznék vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél tudni fogja, hogy mikor csalják meg őket, és elveszítik önbe és cégébe vetett bizalmukat. Ahelyett, hogy ügyfeleket szerezne, elveszítheti őket.
A közösségi média néha úgy tűnhet, hogy kicsúszik a kezéből, ha nem keresi. Jó értelemben felrobbanhat, de a rossz emberek rossz dolgokhoz férhetnek hozzá, vagy kihelyezhetnek valamit, amitől rosszul néz ki. Tehát nem akarja, hogy a közösségi média szabadságai megmutassák vállalkozását.
Még ha az ügyfél megkeresi Önt cége elleni megalapozatlan panasszal, ügyeljen arra, hogy panaszát ne utasítsa el olyan könnyen. Mindig tudomásul kell vennie és meg kell köszönnie az ügyfélnek, hogy időt szakított a kapcsolatfelvételre. Ajánlja fel a további vizsgálatot. Ajánlja fel neki, hogy ad neki valami pluszt a gondjaira. Ez csökkenti annak valószínűségét, hogy rossz szájjal fogja elhinni az Ön vállalkozását a társadalmi köre körül.
Amikor .com domain nevet vásárol, gyakran felkínálják a lehetőséget, hogy megvásárolja a nevet .org, .net és .info utótagokkal is. Okos ezt megtenni, és még okosabb ezeket kapcsolódó webhelyekké fejleszteni, ahelyett, hogy egyszerűen a fő webhelyen végezné el őket. Ha több különböző webhelye van kiváló minőségű, releváns tartalommal az Ön réséről, az segít megalapozni tekintélyét és építeni hírnevét online.
Ha online kritikával szembesül, szánjon időt annak elemzésére. Gondosan vizsgálja meg a panaszokat, és különítse el azokat a konkrét problémákat, amelyekkel foglalkoznia kell. Határozza meg, hogy a probléma Önben, a panaszosban vagy mindkettőben van-e. Vegye figyelembe a forrást. Ha a panaszkodó személy korábban panaszkodott más körülmények között, akkor lehet, hogy nem sokat tehet a panasz ellen.
Tegye meg most a megfelelő lépéseket online hírnevének védelme érdekében. Sajnálatos lenne, ha minden igyekezetét meghiúsítanák olyan plakátok, akik nem tesznek mást, mint hamisságot okádnak. Ezt megelőzheti, ha proaktívan tartózkodik a vezetőülésben. Használja az imént kapott tippeket, hogy pontosan ezt tegye.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.