Fejlessze cikkmarketing készségeit ezen tippek követésével
Egy új vállalkozás elindítása meglehetősen ijesztő vállalkozás lehet. Különösen az online vállalkozás elindítása még veszélyesebb. Ez a kevés tőke miatt van így. Az emberek úgy érzik, hogy mivel ez nem annyira kockázatos, mint más vállalkozások, egyszerűen megvadulhatnak. Nos, az alábbiakban megtudhatja, mi hiányzik az olyan dolgokról, mint a cikkmarketing.
Blogja internetes marketingjének nagyszerű módja, ha cikkeket küld be más webhelyekre a "nom de plume" néven. Ennek kettős a jelentősége: először is építeni fogja a hírnevét, mint a szakterülete szakértője. Másodszor, ha az olvasók rajongói lesznek cikkeinek egy webhelyen, akkor végül átvándorolnak a blogjára, hogy többet olvashassanak tartalmaiból.
Működjön együtt más webhelyekkel, hogy cikkeit új helyeken tegye közzé. A legtöbb webmester boldogan megengedi Önnek, hogy vendégblogot írjon, mert ők is értékelik a tartalmat. Vissza fognak kapcsolódni az Ön webhelyére, ezzel növelve népszerűségét a keresőmotorok körében. Próbálja meg cikkét egy jól ismert webhelyen közzétenni, hogy nagymértékben növelje a forgalmat.
Cikk írásakor ne használja túl a kulcsszavakat. Jól építse be őket cikkébe. Ügyeljen arra, hogy megjelenjenek a címben, az első bekezdésben és a záró bekezdésben. Ne használja őket a cikk törzsében, mert ez ismétlődővé válik.
Ha képeket ad hozzá a cikkhez, az még vonzóbbá és egyedibbé válik, és a nézők mindkét funkciót kedvelik. Ne feledje, hogy vagy magának kell elkészítenie a képeket, vagy törvényesen meg kell szereznie valaki más használatának jogát.
Kerülje az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. Semmiképpen sem tűnhet egyedinek az Ön cikke, ha ugyanaz a címe, mint egy másik cikknek. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a cím öt-húsz változatával kell rendelkeznie a cikk különböző helyszíneken történő közzétételéhez. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell a kulcsszónak.
A bevezetők és a következtetések nagyon fontosak egy cikkben. Általánosságban szeretné bevezetni az olvasót az alábbi tartalomba, és úgy érzi, hogy a benne lévő témák bármelyike vonatkozni fog rá. Végül pedig röviden összefoglalja, hogy miről szólt a cikk, és hozzáfűzi az utolsó cselekvésre való felhívást.
Ha megnézzük, mit tesznek közzé más szerzők, ez nagyszerű módja annak, hogy elősegítse cikk-marketingkampányának fejlesztését. Mindig kerülje a plagizálást, de azt is látnia kell, hogyan jutnak el a szakértők a saját résükhöz az általuk írt és terjesztett tartalom révén.
Nem kell csodálatos írónak lennie ahhoz, hogy nagyszerű cikkmarketinges legyen. Sok marketinges fél az írástól, és meg sem próbálja betenni a lábát az ajtón. Soha ne aggódjon túl sokat az írói tehetsége miatt. Ezen könnyen dolgozhat és idővel javíthat. Cikkeket is pörgethet vagy vásárolhat.
A cikkmarketing talán legszebb aspektusa: a marketingesek által manapság használt munkatechnikák többségét a marketingesek gondolták ki és alkalmazták. Ez azt jelenti, hogy bármilyen nagyszerű ötlete, amely ellentmond, könnyen a következő legkelendőbb e-könyvvé válhat a hatékony marketingről.
A következetesség kulcsfontosságú a cikkmarketing során. A gyakori írás és beküldés nem eredményez olyan expozíciót, amely tonna forgalmat generál. A cikkmarketing egy számjáték – egy cikk csak néhány látogatót hozhat. A következetesen közzétett cikkek mennyisége az, ami valódi forgalomhoz vezet, és megjutalmazza Önt egy pénzkereseti weboldallal.
Bár egy cikk hatékony marketingeszköz lehet az Ön számára, ez nem jelenti azt, hogy minden cikk hatékony marketingeszköz lesz. Az embernek arra kell törekednie, hogy minden alkalommal a lehető legjobb cikket állítsa elő, ha azt akarja, hogy egy cikk jól működjön.
Növelje sikerét cikkével a közösségi oldalakon való közzététellel. A közösségi média sikeres eszköz lehet a cikkmarketing során, mindaddig, amíg nem teszi túl a cikkét. A közösségi média nagyon kényelmes, ha már a mindennapi élet részeként használja, nem kell több időt és energiát költenie, mert már személyes használatra látogatja az oldalakat!
Amint látja, a marketingtechnikáknak számos olyan aspektusa van, amelyekről valószínűleg egyáltalán nem volt tudatában. Győződjön meg arról, hogy mindig próbál többet megtudni az olyan módszerekről, mint a cikkmarketing, ha azt reméli, hogy hatással lesz az üzleti világra. Lehet, hogy könnyebb online vállalkozást létrehozni, de könnyebb elveszíteni egy online vállalkozást. Remélhetőleg a fent említett tippek felhasználásával online vállalkozása sikeres lesz.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.