Érjen el jobb eredményeket a kiváló e-mail marketing tippekkel
Egy nagyszerű módja annak, hogy több rajongót szerezzen webhelyének vagy webhelyeinek, az e-mailben történő marketing. E-maileket küldhet az embereknek a webhelyén lévő frissítésekről, vagy általában csak egy általános üdvözletet. Sok minden van az e-mailes marketinggel kapcsolatban, ezért folytassa és olvassa el ezt a cikket, hogy megtudja, mit tudhat meg a témáról.
Mindig kapjon engedélyt! A kéretlen e-maileket nem fogadjuk, és bizonyos esetekben blokkolhatják internetszolgáltatóját. Ha valakivel felveszi a kapcsolatot, mindig csatoljon hírlevelet vagy ajánlatot – így az ügyfélnek lehetősége van beleegyezni, hogy megkapja üzeneteit. Az utolsó dolog, amit szeretne, az az, hogy spammernek bélyegezzék.
Annak érdekében, hogy e-mailjei ne kapcsolják ki az embereket, mindig kérjen engedélyt, mielőtt elküldi őket. Helyezzen el egy előfizetés gombot a webhelyén, és ösztönözze rendszeres vásárlóit, hogy barátaikat is regisztrálják. Ha további ösztönzést szeretne adni az embereknek a feliratkozásra, csak előfizetőknek szóló ajánlatokat kínálhat.
Ha e-mailt küld a potenciális ügyfeleknek, fontolja meg, hogy kövessen egy videót. Megpróbálhat beszúrni egy sort az üzenetbe, amely felszólítja őket, hogy rendeljenek most. Az üzenet vége tájékoztathatja ezeket az embereket arról, hogy a megadott linkre kattintva azonnal vásárlóvá válhatnak.
Hagyja, hogy olvasói megválasszák a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverszűrők, és emberi szem soha nem látja. Küldjön ki alapszöveg vagy rich text formátumot, beleértve a webhelyére mutató hivatkozást, valamint a HTML-verzió lehetőségét azok számára, akik ezt szeretnék.
Ne használja a hírleveleket az e-mail marketingkampányába. Ehelyett küldhet releváns e-maileket a feliratkozási listán szereplő személyeknek bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak azokat az információkat kapják, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átkutatniuk ahhoz, hogy megkapják.
Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonon nézik az internetet ahelyett, hogy teljes méretű számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, ezt úgy kell megtennie, hogy a kiküldött e-mailek szélessége könnyen megtekinthető legyen mobiltelefonon. Győződjön meg arról, hogy ugyanezt tegye a céloldalán is.
Tesztelje e-mail marketingjének küldését a hét különböző napjain és a nap különböző időpontjaiban. Azt fogja tapasztalni, hogy a különböző időpontok és dátumok növelik vagy csökkentik az e-mailek megnyitási arányát. Jegyezze fel a hét legjobb időpontja/napja keverékét, és tervezze meg a legfontosabb e-mail marketing kampányait, amelyek ezekben az időszakokban jelennek meg.
A szín fontos, még akkor is, ha e-mailről van szó! E-mail üzeneteinek egységes színsémával kell rendelkezniük, amely egyszerre professzionális és könnyen olvasható. Ez különösen fontos, ha elkezdi a fejlettebb, gazdag HTML-üzenetek tervezését. Ha nem biztos abban, hogy saját maga választja ki, egy kis internetes kutatás a kiváló színsémák felé mutathat.
Fontolja meg, hogy kövessen egy pletykát, amely szerint az eladás hamarosan véget ér. Illesszen be egy nyilatkozatot, amely felszólítja ügyfeleit, hogy azonnal fizessenek elő, hogy kihasználhassák az akció előnyeit. Az e-mail lezárása azt mondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, és cselekedjenek most.
Most, hogy sokat olvasott az e-mail marketingről, sokkal magabiztosabbnak kell lennie abban, hogy a téma hogyan segítheti elő a sikert. Pozitív gondolkodásmóddal szeretne belemenni egy ilyen tantárgyba, mert ha ezt teszi, és alkalmazza mindazt, amit tanult, akkor a siker könnyedén jön.
blazek táska,vadásztáska,bőr oldaltáska,kézműves bőr pénztárca,parafa táska,egyedi bőr pénztárca,vadász táska,férfi bőr utazótáska
1. blazek táska
2. vadásztáska
5. parafa táska
7. vadász táska
blazek táska,vadásztáska,bőr oldaltáska,kézműves bőr pénztárca,parafa táska,egyedi bőr pénztárca,vadász táska,férfi bőr utazótáska
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.