Sfaturi de neprețuit pentru a vă ajuta să vă optimizați eforturile de marketing pentru articole
Marketingul articolelor este o metodă populară de comercializare a afacerilor online. Cu toate acestea, s-ar putea să nu îl primiți imediat, dar îl veți obține. Marketingul articolelor necesită o cantitate suficientă de cunoștințe, iar piesa de mai jos vă poate ajuta să începeți.
Cercetează-ți subiectele înainte de a scrie despre ele. Încercați să vindeți unor persoane interesate de produs, așa că, dacă nu arăți ca și cum știți despre ce vorbiți, ei vor ști. Cercetați-vă pe alte bloguri și folosiți produsul real, iar scrisul dvs. va reflecta acest lucru.
Din când în când, ar trebui să luați unele dintre cele mai importante știri din trecut și să le prezentați pe coperta buletinului dvs. informativ. Aceasta este o idee bună, deoarece unii dintre cititori s-ar putea să fi trecut cu vederea un articol și vor avea șansa să-l citească.
Dacă nu ești un scriitor foarte bun, atunci cel mai bine ar fi să nu încerci să-ți scrii singur poveștile. Ar trebui să angajați pe cineva care să le facă pentru dvs., astfel încât să obțineți toate informațiile pe care doriți să le transmiteți și să nu vă faceți pe dvs. sau compania dvs. să arătați rău.
Luați în considerare difuzarea articolelor într-un format de blog și nu prezentarea unui produs în fiecare articol. Oamenii vor citi articole de calitate, dar se vor obosi de marketing constant. Dacă plasați îndemnul la acțiune, în fiecare al patrulea sau al cincilea articol, poate genera mai multe conversii decât dacă bateți tamburul de marketing în fiecare postare.
Dacă aveți o rețea de afiliați, utilizați-o pentru a vă promova articolele. Lăsați-i să marcheze articolele cu ID-urile și trimiteți-i să lucreze pentru a vă spori prezența pe web. Vă puteți maximiza rezultatele utilizând puterea rețelei dvs. de afiliați.
Nu refuzați nimănui posibilitatea de a vă refolosi articolele! Miezul oricărei strategii de marketing pentru articole este să folosiți articole pentru a crește traficul către site-ul dvs. Oamenii care doresc să-ți reposteze articolele se oferă să te ajute! Atâta timp cât articolele își păstrează linkurile care duc înapoi la site-ul dvs., nu este absolut nimic în neregulă în a vă împrumuta articolele în acest fel.
Nu scrie marele roman american! Când oamenii caută informații online, în general, nu vor să citească o mie de cuvinte. Învață să editezi corespunzător pentru a-ți transmite mesajul într-un mod interesant, lizibil și plin de viață. Articolele de 300 până la 500 de cuvinte care își transmit mesajul într-o manieră concisă sunt apreciate de cititorii online!
Construirea unui articol poate fi asemănată cu construirea unei case, iar agenții de marketing de articole ar face bine să-și amintească acest lucru. Vrei să începi prin a întocmi un plan și apoi să-l urmezi punând fundația. Apoi este timpul pentru cadru și finisaje. După ce totul este construit, este timpul pentru o inspecție frumoasă.
Poate fi nevoie de unele încercări și erori pentru a reuși în marketingul articolului. Să vezi ce articole au rezultate bune și care nu te va ajuta să devii mai bun în timp. Când știi ce funcționează cel mai bine pentru tine, îți poți personaliza articolele și scrisul pentru a atinge aceste obiective.
Verificați pentru a vedea ce este vizualizat cel mai mult și ce este publicat des. Care categorii par a fi cele mai populare? Apoi, puteți vedea cum alți scriitori folosesc link-urile și formularea cuvintelor cheie. Acest lucru vă va arăta ce a funcționat pentru ei și sunt șanse să funcționeze și pentru dvs.
Internetul este un loc minunat pentru a promova servicii sau afaceri. Folosește cele mai bune strategii și fă-ți timp pentru a scrie articole de calitate care să atragă atenția. Folosind sfaturile pe care le-ați citit, înțelegerea marketingului de articole ar trebui să fie ușor!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.