Top tippek és technikák, hogy hatékonyan kezelje üzleti hírnevét
Egy vállalkozás hírnevének kezelése gyakori téma, de a legtöbb egyén nem tudja, hová forduljon, ha ezzel kapcsolatos információkra van szüksége. A jó hírnév fenntartása kulcsfontosságú minden vállalkozás sikeréhez, és ez a cikk megmutatja, hogyan. Olvassa el figyelmesen a tippeket, és vegye a szívére az információkat.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévkezelés szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, amelyek akkor történnek, amikor az Ön neve felbukkan.
Törekedjen az elégedetlen ügyfelek kielégítésére. Ha egy ügyfél negatív tapasztalatát jóra fordítja, azzal megmutatja az ügyfelének, hogy törődik vele. Ez még előnyösebb, ha ezt online is megteheti. Ha az emberek látják, hogy Ön foglalkozik a problémákkal, az jól mutat az ügyfelek számára.
Rendelkezzen olyan webhelyek portfóliójával, amelyeket keresőmotorokkal optimalizálhat. Természetesnek fog tűnni, ha keresőkérdésként használva az Ön üzleti honlapját megpróbálja az első számú keresési listára tenni az Ön üzleti nevére. Azonban ne álljon meg itt. Próbáljon meg tíz üzleti weboldalát az első tíz keresési találat közé juttatni az Ön márkanevére. Mindenki mást zárjon ki.
Amikor az emberek időt szánnak arra, hogy mondjanak valamit az Ön vállalkozásáról, fontos, hogy Ön elég udvariasan válaszoljon. Bár lehet, hogy Ön nagyon elfoglalt ember, ez azt mutatja a közönségének, hogy valóban törődik velük és azzal, amit mondani akarnak. Ez létfontosságú, ha állandó ügyfélkört szeretne fenntartani.
Vezesse üzleti közösségi média fiókjait professzionális módon. Ez a vállalkozása nagy részét képezi, ezért gondosan kell rá figyelni. Bár időnként jó dolog némi személyességet beadni, kerülni kell a túlzásokat.
Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve utat fog törni az online világba. Ha a vállalatáról szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív véleményeket hagyjanak.
Ha itt-ott negatív visszajelzéseket kap, ne távolítsa el azokat. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív értékeléseket kap, az emberek elkezdenek azon gondolkodni, hogy vajon azért tesz-e dolgokat, hogy jobbnak tűnjön mint amilyen valójában.
Amikor nyomtatásban lát valami negatívumot a cégéről, természetes, hogy dühös lesz a kommentet író személyre, különösen, ha nem teljesen igaz, amit kommentált. De sokkal jobb, ha összeszedi magát, és őszintén válaszol olyan tényekkel, amelyek inkább az Ön álláspontját igazolják. Ahogy az emberek mindkét véleményt elolvassák, maguk is meg tudják majd ítélni, hogy ki a pontosabb hozzászóló.
Mindig ismerje be, ha hibázik, ne próbálja meg eltitkolni. Az ügyfelei nem fognak bedőlni az ilyesminek. Adja be a tényt, hogy hibázott és kérjen őszintén bocsánatot. Ez megbocsátáshoz vezet, és ezután továbbléphet.
Maradjon résen, amikor a rossz üzleti hírnév elleni védekezésről van szó. Még ha mindent megtett is a jelenlegi problémák megoldása érdekében, a jövőben mindig lesznek újabbak. a dolgok szemmel tartása biztosítja, hogy azok nem fognak kicsúszni a kezéből.
Láthatja, hogy a hírnévkezelés hogyan segíthet Önnek és vállalkozásának a sikerben, de csak akkor, ha tudja, hogyan kell eljárni. Szívlelje meg ezt a tanácsot, és használja ki az előnyére. Ne várjon, és kezdje el még ma!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.