Hogyan profitálhatsz a menedzserszűrésből?
Te a pterodaktilusz fosszíliák szakértője vagy, és tudományos folyóiratokba írtál cikkeket. Most azonban, hogy olyan filmek jelentek meg, mint a "Jurassic Park", úgy döntöttél, hogy népszerű magazinok számára is írsz cikkeket. Ez éles fordulatot igényel a megközelítésedben. Meg kell változtatnod a nyelvhasználatodat. Olvasd el ezt és más tippeket.
A nagyszerű tartalom létrehozásának kulcsa, hogy megoldj egy problémát az olvasó számára. Határozz meg egy, a szakterületeddel kapcsolatos problémát és többféle megoldást. Miután elvégezted a kutatást, egyszerűen állítsd össze egy rövid posztba. Legyél barátságos hangvételű és lényegre törő. Olvasóid vissza fognak térni a továbbiakért.
Ha a mikroblog-oldalakat fogod használni vállalkozásod népszerűsítésére, győződj meg róla, hogy érted a funkciójukat, mielőtt elkezdesz posztolni. Ha nem tartod be a formátum etikettjét és használatát, többet árthatsz, mint használsz vállalkozásod hírnevének és online jelenlétének.
Fontos, hogy türelmes legyél a menedzserszűrés taktika alkalmazásakor. a menedzserszűrés biztosan nem a leggyorsabb fajta online reklám. Az előnyök hónapokig tartanak, mire a weboldal forgalmi adataiban éreztetik hatásukat. Egy határozott előny, amelyre érdemes összpontosítani, hogy a menedzserszűrés meglehetősen hosszú távú stratégia; forgalomnövelő hatásai a kezdeti erőfeszítések után még hosszú ideig fennmaradnak.
Ügyelj arra, hogy minden egyes cikk, amit írsz, egyedi és eredeti tartalommal bírjon. Az olvasó ne tudjon hasonló témára rákeresni, és ne találjon egy szóról szóra másolatot a te állítólag eredeti cikkedről. Adj saját meglátásaidat és személyes gondolataidat, és ezeket egyértelműen fejezd ki az írásodban.
Kérdéssel vond be olvasóidat a témába. A címben használt kérdő szavakkal gyorsan megragadhatod valakinek a figyelmét. Tartsa fenn a figyelmüket azzal, hogy igyekszel teljes mértékben megválaszolni az előzőleg feltett kérdést, különben a végén csalódott olvasókkal találhatod magad szemben, akik máshová fordulnak majd jobb válaszért.
Annyi cikket kell beküldened, amennyit csak tudsz írni. A hálózaton való következetes blogolás növeli a rangsorolást és a cikkeid érvényességét. Egy adott kulcsszó népszerűsítéséhez küldj több cikket is az alapján. Ha egy versenyképes kulcsszóval rendelkezel, küldj be tíz cikket nyilvános bloghálózatokra és ötöt könyvtárakba. Ezután ötven bejegyzést kell tenned a privát bloghálózatokon, hogy biztosítsd a magas rangsorolást.
Bár a marketingcikkeknek általában van egy kívánt szócikkszámuk, írás közben ne legyél a szócikkek megszállottja. A szerzőn múlik, hogy eldöntse, milyen hosszúnak kellene lennie egy cikknek. A cikkeket mindig meg lehet vágni és szerkeszteni, és két cikkre is lehet osztani őket.
A legjobb online írás nagyon lazán közelíti meg a dolgokat. Gondolj úgy a menedzserszűrésre, mintha igazán érdekes és informatív blogbejegyzéseket írnál, nem pedig úgy, mintha technikai wiki cikkeket építenél. Tartsd a dolgokat barátságosan, szórakoztatóan és tisztán, ami biztosítja, hogy ne legyen gondod a közönséged sikeres megcélzásával. Ha megpróbálsz túlírni valamit, az emberek nagymértékben el fognak fordulni tőled.
Győződj meg róla, hogy a cikked célkulcsszava olyasmi, amit az emberek valóban keresnek. Létrehozhatod a világ legjobb tartalmát, de ha valójában senkinek sincs rá szüksége, akkor a munkád értelmetlen. Használj kulcsszó-eszközöket, hogy megtaláld azokat a témákat, amelyekre az emberek keresnek, hogy segítsenek eldönteni, milyen tartalmat hozz létre.
Most már készen állsz arra, hogy megírd ezeket a cikkeket az általános olvasónak, aki fiatalabb és kevésbé tájékozott, mint a tudományos olvasóid. Megfigyelted, hogy milyen nyelvezetet használnak abban a magazinban, amelyhez be fogod küldeni a cikkedet - olyan nyelvet, amely érdekelni fogja az olvasót, de nem fogja elárasztani a szakterminológiával.
10. menedzserszűrés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.